piątek, 25 kwietnia 2014

Nowe zapowiedzi Future Party 2014!

Cześć!
Mam nadzieję, że każdy już słyszał o imprezie, która odbędzie się w maju. Jeżeli nie, to jeszcze raz przypomnę,że będzie to Future Party! Dziś mam zamiar pokazać Wam rysunki prosto z niemieckiego bloga Club Penguin. Oto one:
Przyszłość kojarzy nam się w dużym stopniu z robotami. Na rysunku jest przedstawionych kilka maszyn. Przyglądając się bliżej, możemy dostrzec, że posiadają one charakterystyczne dla Club Penguin rekwizyty, takie jak Hot Sauce, czy żółta rybka – Fluffy. Który Was najbardziej ciekawi? Na razie możemy tylko domyślać się jaki związek z imprezą będą miały te postacie.


Drugim szkicem jest obrazek, który przypomina mi trochę pole walki.  Nie jestem w stanie teraz określić, co to dokładnie lub nawet „mniej więcej” jest, ale sądzę, że jak zwykle coś ciekawego i godnego uwagi. Może jakaś nowa mini-gra….


To na razie wszystko z mojej strony. Mam nadzieję, że post się Wam podobał i zapraszam oczywiście do dyskusji w komentarzach. Co o tym sądzicie? Podzielcie się z nami!
Człapcie dalej!
Nincia546

0 komentarze:

Prześlij komentarz