Celem naszego śledztwa jest odnalezienie Gariwalda i rozwikłanie zagadki tajemniczych duchów puffle'i. Aby rozpocząć przygodę, musimy po prostu iść do Puffle Hotel. Tam przywita nas boy hotelowy, który będzie nam pomagał.
Cześć! Mam nadzieję, że cię nie przestraszyłem. Nazywam się Skip, jestem boyem hotelowym.Właśnie zacząłem pracę z tymi wszystkimi strasznymi rzeczami, które się tu dzieją!
Szukasz Gariwalda? Musimy włączyć prąd do windy. Myślę, że generator jest w piwnicy.
Idziemy teraz do piwnicy. wejście znajduje się w holu głównym hotelu. Na dole znajdują się trzy przełączniki. Musimy ustawić je tak, by wszystkie świeciły się na zielono. Po zakończeniu czynności jedziemy windą do pokoju zwanego "Sitting room". Wejście do windy znajduje się zawsze po lewej stronie. Ma ona ostatnio nieco Halloweenowy wygląd...
Na 6 piętrze musimy zgasić śnieżkami wszystkie świeczniki oraz kominek. Dostaniemy wtedy część do specjalnej maszyny Gariwalda.
Przez cały czas Skipp będzie dawał nam podpowiedzi:
Myślę, że tamte puffle duchy coś ukrywają. Widzisz jakieś poszlaki?
Po odkryciu elementu:
To to, co chowają! Kawałki zbieracza duchów!
Jeśli zbierzemy wszystkie kawałki, powstrzymamy te wszystkie straszne rzeczy.
Kolejnym pomieszczeniem, do którego się udamy, będzie Dining room. Tutaj musimy ustawić talerze tak, by światło padało na.... nie wiem właściwie, co to jest. Poniżej przedstawiam poprawne ustawienie talerzy:
Kolejne pomieszczenie to sala balowa. Tutaj musimy wchodzić po koleji do tuneli o kolorach, które są pokazane na ścianie.
Zaraz. Czy to ten sam pokój? Coś się zmieniło?
Tak, wchodzimy wciąż do tego samego pokoju. Ważne jest, by zachować kolejność kolorów.
Kolejne pomieszczenie, do którego się udamy, to Pool, czyli basen. Nie chciałabym w takim pływać... Tutaj trzeba kliknąć na wszystkie dynie.
Przenosimy się windą do biblioteki (library). tu czeka na nas labirynt. Najpierw musimy wcisnąć czerwony przycisk, następnie podejść do obrazu z duchem, i już mamy kolejną część machiny.
Ostatnią część zdobędziemy na balkonie (balcony). Tam na ścianie widać konfigurację emotków. Po zadaniu zagadki przez kamienną figurę, musimy wyświetlać kolejno emotki. Ważne, żeby wyświetlać emotki dopiero po zadaniu zagadek przez figurę.
Skoro masz już wszystkie elementy, pora udać się na piętro dwunaste.Tam czeka nas przykra niespodzianka. Najpierw naciskamy czerwony guzik. Okazuje się, że od początku nasz przyjaciel Skipp, tak naprawdę był naszym wrogiem. Cóż, takie rzeczy się zdarzają... Nie przewidziałabym, że mój znajomy jest tak naprawdę duchem - niszczycielem.
BWAHAHA! Złapałeś dla mnie puffle duchy! ŚWIETNIE! Teraz użyję ich energii, by podbić całe Club Penguin! Myślicie, że puffle hotel jest straszny? Zaczekajcie, a zobaczycie, co ja przygotowałem!
Aby wydostać się z klatki, w której nas zamknięto, trzeba rzucić śnieżką w skrzynkę z bezpiecznikami po lewej stronie. Następnie kierujemy się w stronę czerwonego guzika przy kapsule w puffl'ami.
Niestety duch zagradza nam drogę. Teraz z pomocą znowu przyjdą nam śnieżki. Musisz rzucić jedną w deski zwisające nad duchem, potem szybko przejść do kapsuły z duchami puffle'ami.
CO? To był TAKI DOBRY PLAN! NIEEE!
Po zakończeniu questa Memberzy dostana pamiątkowego puffle'a ducha, a Non-Memberzy specjalną itemkę. Nie zapominajcie, że Halloween Party się jeszcze nie skończyło i że będą jeszcze itemki, na które na pewno warto czekać! Pewnie zastanawiacie się, skąd te screeny. Otóż moja kochana siostrzyczka pozwoliła mi użyć jej pingwina do zescreenowania questa. Sama nie mogłam wytrzymać i robiłam na bieżąco! Dzięki HELKA!
Człapcie dalej!
Nincia546
0 komentarze:
Prześlij komentarz