czwartek, 23 lipca 2015

Wznawiamy bloga po przerwie!



Witajcie!

Jak zapewne wiecie, jakiś czas temu oficjalnie zamknęłam bloga. Przez kilka miesięcy nie publikowałam żadnych postów. Ostatnio jednak w polskiej strefie graczy Club Penguin zaszły poważne zmiany  i postanowiłam wznowić publikację postów. Złożyło się na to kilka czynników.

Wielu graczy było silnie związanych z Forum Club Penguin Polska. Było to jedyne źródło informacji o grze od kilku lat, nie licząc mojego bloga. Niecały miesiąc temu upadło i nie pozostało po nim nic wartego uwagi. W związku z tym mój blog stał się bardziej zauważalny. Pomimo oficjalnego statusu zamknięcia zagubieni gracze korzystają z formularzu kontaktowego i zadają pytania, na które z chęcią odpowiadam. Mam nadzieję, że gracze będą częściej wpadali na bloga i czytali posty.

O czym będę pisać? Postaram się jak najdokładniej opisywać grę i zachodzące w niej zmiany. Musicie jednak wybaczyć mi niedociągnięcia, które na pewno gdzieniegdzie będą się pojawiały. :-) Muszę poświęcać czas również mojemu drugiemu blogowi, na który serdecznie zapraszam-www.qukis.pl. 
 
W najbliższym czasie rozpocznę nabór redaktorów pomocniczych, którzy będą chcieli zajmować się mniejszymi wydarzeniami na wyspie i opisywaniem ich. Im więcej nas będzie, tym lepszy blog stworzymy!
 
Tak więc zachęcam do wpadania częściej. W planach mam wiele udoskonaleń i modernizacji strony. Pojawią się nowe poradniki i artykuły, które (mam nadzieję) będą wam pomocne i dostarczą sporej dawki rozrywki.
 
Człapcie dalej!
Nincia546

8 komentarzy:

  1. Co w ogóle stało się z Forum?

    ~stella1044

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A konkretnie Ziusz nie zapłacił za utrzymanie strony. A na ten blog będę się starał znaleźć czas... Więc looknijcie czasem. ;)
      ~ Sierp

      Usuń
  2. Czyli forum nie wróci? Kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie... Ale Sebapilka wraca do swojego starego bloga.

      Usuń
  3. Nincia, wysłałem na twoją pocztę ciekawy e-mail. Radzę go przeczytać i mi odpisać. Jest on związany z Club Penguin.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co się stało z blogiem? Ja wiem że Disney wyłączył serwery oryginalnego Club Penguin jak i Club Penguin Island, ale istnieją alternatywy takie jak Club Penguin Online, Rewritten, czy cpps.me

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog prowadziłam jako dzieciak. Ze strony forum spotkało mnie mnóstwo hejtu i niemiłych komentarzy. Dziś jestem już dorosła i miło wspominać czasy redagowania go ale prawda jest taka że nikt go raczej nie czytał.

      Usuń