poniedziałek, 19 maja 2014

The Spoiler Alert - W przyszłość!

Siemanko wszystkim. Możecie zapytać czemu nic nie pisałem i dlaczego piszę ten postu w godzinach szkolnych, otóż nie miałem chęci pisać ostatnio, ponieważ byłem chory ......Ale trzeba się wziąć do Roboty :).
Tak więc, zbliża się wielkimi krokami future party, które zaczyna się za dwa dni. Sam Spoiler Alert widziałem wczoraj około 22:00. Ale nie nie miałem jak pisać, dlatego pisze do Teraz.

Oto on:


W 11 sekundzie wydać Statek kosmiczny, chwile później ... stroje robotów! Ale tylko dla memberów. Potem są ubranka, w tym blaster dla nonów. Widać też restaurację z robotami, w końcu to przyszłość. Są też pytania graczy i zakończenie. Mam nadzieję, że się wam to podoba i życzę udanej imprezy ;).


Jeżeli jest jakiś błąd, którego nie widzę to napiszcie i poprawię, ten komp działa mi dziś na nerwy...



Człapcie dalej :)


Dontrojano

0 komentarze:

Prześlij komentarz