sobota, 3 stycznia 2015

Witajcie! ;)

Witajcie!
Zwę się Esos... Esos57, lecz wolę pozostać przy swoim imieniu - Michał.  Jestem tutaj nowym redaktorem. Moim hobby jest turystyka, cukiernictwo, literaturoznawstwo, internet, gry oraz polityka. Interesuję się filologiom angielską i oczywiście Club Penguin. Żeby nie odchodzić od tematu bloga przejdę do tego co najważniejsze - CP. Pierwszy raz zagrałem w Club Penguin 6 lat tamu. Miałem wiele kont, ale pozostałem przy Esos57.

Tutaj parę informacji:

Spotkasz mnie na serwerze Kosciuszko i . Rozpoznasz mnie po książce, kapeluszu, okularach i fladze Polski w karcie gracza. Bardzo często zmieniam tła ze względu na różnorodne imprezy. Najczęściej przebywam w Town, Plaza, Dojo, Cove, Beach i moim igloo. Podczas imprez jestem obecny najczęściej 2 dnia (danej imprezy). Zazwyczaj jestem dostępny na CP ok. godz. 17:00-20:00 (w dni powszednie), prawie cały dzień (w weekendy lub święta/wakacje). Ulubiony kolor to jasnozielony i czarny. Ulubiony pin to popcorn. Ulubiony pingwin to Aunt Arctic i Sensei.  Czy posiadam Member'a? Otóż nie :). Mój e-mail: esos57scp@gmail.com


To był mój pierwszy post, a jutro zabieram się do pracy :D.

~Trzymajcie się ciepło ;)
  Esos57

0 komentarze:

Prześlij komentarz