sobota, 31 stycznia 2015

#484 Imperial Times - Przestępca złapany!



Alton Kastle - Uwaga, mieszkańcy. Biuro Bezpieczeństwa Impreium (BBI) złapało przywódcę rebeliantów! Kanan, nieznany przestępca, jest już za kratami.
To jest naprawdę dzień naszego Imperium. Bez niego planeta wreszcie będzie mogła być pod całkowitą kontrolą!


Pochwycenie Kanana daje świetny przykład innym rebeliantom. Ich przywódca jest trzymany w wysoce strzeżonym statku więziennym i wkrótce się nim zajmiemy. Inni buntownicy zobaczą, że muszą natychmiast zaprzestać. W przeciwnym razie do niego dołączą!

Niektórzy wątpili w to, że możemy złapać tak przebiegłego i sprawnego przestępcę. Ale ja nigdy nie wątpiłem w nasze BBI.

Zupełnie jak szturmowcy, są zawsze na zawołanie.

Podsumowując, nie słuchajcie plotek o planie uwolnienia Kanana przez rebeliantów. Statek więzienny jest zupełnie bezpieczny i nikt jeszcze nigdy z niego nie uciekł.

Plotki to po prostu brednie!

 Z ostatniej chwili

Szturmowcy proszą o dołączenie do grup walczącym przeciw rebeliantom.
Zapisz się już dziś!

Sabotaż!

Reporter Imperial Times - Moi drodzy mieszkańcy, nastały niespokojne czasy.
Ostatnio doszło do licznych ataków na żołnierzy Imperium. Żadni cywile nie odnieśli obrażeń. W sumie, to wyglądają zdrowiej, niż zwykle.
Nasze wieżyczki obronne zostały poważnie uszkodzone, więc statki przemytników i rebeliantów mogą spokojnie latać. Minister Tua posłał po więcej szturmowców, ale rekrutacja nie odnosi skutków. Po prostu nie ma wystarczającej ilości plakatów w mieście.
Przez te wszystkie incydenty oficerzy Imperialni zaczynają zastanawiać się, czy nie warto by było opuścić planetę!



Zapytaj Inquistora






 Co jest z twoją twarzą?
-Spek Tor-six


Jak udało ci się połączyć z kanałem komunikacyjnym?

Agent Kallus na pewno dowie się o tym błędzie.

Jeśli chodzi o moją twarz, to są to ślady moich zdolności i lojalności.

Zyskałem je, gdy stałem się silniejszy w Mocy.

Powinni ci powiedzieć, że nie jestem tu po to, by mnie lekceważyć!

Tylko poczekaj, aż cię wyśledzę.


Nadchodzące wydarzenia

5 lutego - Przejdź stylizację przed swoim wielkim debiutem!

Już wkrótce:
SoundStudio App Startuje
Nowa aplikacja SoundStudio podbija komórki!

12 lutego - Furniture & Igloo Catalog - Rób audycje w swoim własnym igloo!

Znajdź pin kolekcjonerski! Schowany do 4 lutego.
Następny schowany pin: 5 lutego - 18 lutego


Zapytaj Inquistora - ciąg dalszy

Czego chcesz?
-Spek Tor-six

Ty bezczelny głupcze!
Śmiesz pisać kolejną wiadomość? Chcę Jedi, którzy zaburzają wielkie plany Imperium.
Tacy jak ty to zagrożenie dla bezpieczeństwa i pokoju galaktyki. POWSTRZYMAM cię. Mój mistrz przygotował  mnie do rozprawiania się z jakimikolwiek zagrożeniami ze strony Jedi.

Znam każdy ruch z mieczem świetlnym i czytam przeciwnika jak książkę. Jakie szanse mają nowicjusze z rebeliantów przeciwko mnie? Żadne.



Imperium traci kontrolę!

Dzięki wszystkim misjom rebeliantów mieszkańcy planety wracają do sił! Wiedzą, że mogą powstać przeciwko Imperium. Wkrótce będziemy mogli obalić ich na zawsze!

Tak trzymać! Wasze ruchy podniecają płomienie rebelii. Nawet zwracanie owoców to prawowitych właścicieli pomaga!

Dziękujemy za pomoc.


Człapcie dalej!
Nincia546

0 komentarze:

Prześlij komentarz