piątek, 2 stycznia 2015

#480 Club Penguin Times - Szczęśliwego Nowego Roku!



Szczęśliwego Nowego Roku!

Aunt Arctic - Nadszedł czas na noworoczne postanowienia. Na całej wyspie powstają plany na 2015 rok.
Dowiedz się nad czym Rookie, Rockhopper i reszta naszych przyjaciół  pracuje!


 Rookie - "Mam zamiar wynaleźć nową kanapkę. 10 kromek wysokości na 10 rocznicę!"

Rockhopper - "Zajęło mi sporo czasu, zanim odkryłem sposób, żeby mój statek latał. Ten Merry Walrus miał niezły pomysł!"

Gary - "Mam zamiar odpowiedzieć na jedno z najtrudniejszych pytań, które stawia nauka. Jak działa Box Dimension?"

PH - "Mam zamiar poznać więcej dziczy z pomocą nowych przyjaciół - puffle'i"

Cadence - "Chcę zrobić coś jeszcze lepszego niż Sound Studio!"

Sensei - "Przewiduję rok nowych przymierzy. Ale z ninjami czy przeciwko nim?"

Franky -"Chcę w tym roku połączyć się z fanami. Damy razem czadu!"

Jet Pack Guy - "Wszystkie moje postanowienia sklasyfikowane."

Dot - "Kiedy EPF będzie mnie potrzebowało, odpowiem na wezwanie. Do tego czasu, będę oglądał stare filmy!"

Moje postanowienie to zejść się ze starymi przyjaciółmi. W szczególności z tymi, którzy byli na wyspie dłużej niż ja.



Nowy Migrator

Kapitam Rockhopper - Ahoy, kamraci! Piszę z mojej wyspy.

Yarr i ja dokonujemy ostatnich prac na statku. Przypuszczam, będzie żeglowałdobrze. Ale nie sądzę, że jest wystarczająco szybka.

Ten Merry Walruspoddał mi pomysł - te latające sanie są całkiem szybkie z tymi kryształowymi puffle'ami.

Złożyłem ofertę, by przyłączyły się do załogi. Mówiąc "ofertę" mam na myśli założenie im pirackich czapek i powiedzenie, że są moją załogą!

Ale skierowały się z powrotem na wyspę Merry Walrus'a. Rozumiem to. Walrus w sumie ma fajną brodę. To oznaka dobrego kapitana.

A Yarr mówi, że jest tylko pokój dla jednego puffle'a na tym statku! Ha! Ha!





Zapytaj Ciocię Arctic







 Gdzie jest teraz Herbert?
-Bear Lee


Możliwe, że słyszeliście, że Merry Walrus z kilkoma miszkańcami mieli przejażdżkę z misiem.



Zdaje się, że Herbert znów coś knuł!



A nie martwcie się. Po tym, jak jego wymysł został przez nigo zepsuty (jak zwykle), został zabrany do areszty przez Elite Penguin Force.


Wyobraźcie sobie! Herbert knujący coś, podczas gdy obchodzimy dni życzliwości i hojności!



Możecie być pewni, że EPF ujawni więcej informacji. Od razu dam wam znać.


Nadchodzące wydarzenia

8 stycznia - Penguin Style - Ujawnij swoją buntowniczą stronę i włóż kostiumy z Clothes Shop

15 stycznia - Furniture & Igloo Catalog - Stwórz Lothal w swoim igloo z tymi meblami.

8 stycznia - pocztówki - Celebruj dzień przyjaciela z pocztówką!

Znajdź pin kolekcjonerski! Schowany do 7 stycznia
Następny pin ukryty: 8 stycznia - 21 stycznia


Zapytaj Ciocię Arctic - Ciąg dalszy

Jak urządzić imprezę w igloo?
-Par. T Animal

Dobrze bawię się na imprezach z dobrą herbatką i przyjaciółmi. Ale wysłałam pytanie do Penguin Band. Oni wiedzą wszystko o przyciąganiu tłumów.

Franky, główny piosenkarz, mówi, "Zawsze zajrzyj najpierw do przyjaciół. Pomogą ci obwieścić to światu i dadzą pomysły."

"Yeah" powiedział Peter K, "powinni być pierwszymi, którym spłatasz figla!"

"Albo, zamiast płatania figlów możesz zrobić super wydarzenie. Byłeś kiedyś w akwarium rekina? Są potężne!" mówi Stampin' Bob.

"Cokolwiek zrobisz," mówi G Billy, "musisz sie upewnić, że każdy o tym wie. Rozpuść to i powiedz ludziom, co chcesz im pokazać!"


Sekrety:

Duże nagrody pieniężne!

Jeśli szukasz sposobu na zgarnięcie pieniążków, to przeczytaj te wskazówki. Pomogą ci!

- Sprawdź Puffle Roundup w Puffle Park. Grunt to być szybkim. Zagoń wszystkie puffle w stadko zanim umieścisz je w zagrodzie.

- Spróbuj Cart Surfer'a w kopalni. Gdy tylko zakręcisz, rób dużo tricków na prostych odcinkach. Upewnij się, że nie robisz tych samych dwa razy pod rząd.

-Opanuj sztukę robienia pizzy w Pizzatron 3000 w Pizza Parlor. Ta gra potrzebuje praktyki, ale dobry szef może zarobić mnóstwo coinsów!

Człapcie dalej!
Nincia546

0 komentarze:

Prześlij komentarz